Back on internet. :)

Godmorgon på er! ♥

Nu är jag tillbaka på bloggen, på internet, yes! :)

Denna helgen har vart rätt lugn, har vart hemma hela tiden.
Kollat film har jag gjort en hel del, och kvällarna har blivit sena, genom att jag legat och smsat i ett par timmar,
och sedan på morgonen har jag vaknat sent.
Men nu blir det att ändra rutinerna, eftersom skolan börjar på onsdag, och då blir det att ställa klockan på halv 7 varje
morgon,
fyyyyyy!

Idag vaknade jag rätt tidigt ändå, men det beror nog på att jag somnade runt halv 11 igår.
Somnade ifrån telefonen, för jag var supertrött, och när jag vaknade på morgonen hade jag 3 olästa meddelanden..
Heja mig! ;)

Nu ska jag snart äta en stadig frukost, sedan vet jag inte vad som händer.
Men vi hörs senare! :)

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0