Första skoldagen, hm..

Hej på er, hoppas ni alla haft en bra dag, det har dock inte jag haft. Inte jätte iallfall.. :(

Hann för det första inte lägga in någon bild på dagens outfit imorses, men den kommer i detta inlägg.
Starten i skolan var väll sådär..;(
8:45 gick vi in till klassrummet (samma "hem"klassrum som i 7an). Satte oss i en ring och gjorde lite övningar och berättade lite om lovet. Sedan flytta tillbaka alla bord igen, få schema och skåp, äntligen fick jag överskåp! :D
Rast. Samtal inne på lärarrummet med Anja&Frida, inte alls kul.
Efter den rasten fick vi massa lappar som skulle hem och undetäcknas av målsman, och sedan tillbaka igen, you know;)

Sedan mat & matrast.
Efter det gjorde vi nån övning, sedan gick hela 8b2 upp till Ballasjön.
Några killar hoppade i och badade, men alla tjejer satt mest på bryggan och pratade, det var kul:)

Blev släppta runt halv 3, och då gick jag tillsammans med Karin, Julia, Issa, Erica och Mikaela en bit, innan jag
svängde av till min gata, om hem. Mamma hade precis lagat mat, så jag åt, men nu sitter jag här.
Har fått ur mig en massa gråt också, det var skönt..

Mamma och jag åker snart till mormor i Göteborg för att kolla kläder inför karnevalen, och temat passar ju min
mormors ålder om man säger så.. ;)

Nu får ni lite bilder ifrån idag,
-klicka på de små bilderna för att se dom i större format.

                     
schemat.                             bad i ballasjön;)           
man ser lite;)
                    Karro + några andra                                                                                 
                                           badade med kläderna;D


                   
Frida, Olle & Karro;)           ballasjön! :D               Issa, Julia & Erica 
                                                                                     badade oxå med kläder;D


♥         ♥
                dagens outfit;
             svarat jeanstights -
cubus
             "tidnings"-linne - Ginatricot

/L.


Kommentarer
Postat av: claudia

vii har typ nästan samma schemma (aa'

& du har lika långa dagar som mig :o

2009-09-05 @ 10:49:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0