fredag - lördag, jag&Frida sov hos Anja. :)

Hej bloggen, och alla gulliga läsare! :)

Kom hem ifrån Anja för ett tag sedan, har duschat och lite så, men nu sitter jag här och lyssnar på världens finaste låt. :)

FREDAG;

Skolan var helt okej!
Matte, spvl, sv/so, lunch, slöjd, NO.
Fick reda på vilken slöjd man skulle ha, och dem hade delat upp klassen i tjej - och kill grupper, så killarna
fick träslöjd första terminen, och tjejerna sy, och sedan byter man. :)

Slutade 14:15 idag, gött! Jag, Anja och Frida gick till parkeringen där mamma stod, och hon körde hem oss
till Anja. :)
Minns inte riktigt vad vi gjorde, men ganska snabbt började vi nog med maten, en maträtt som Anja fått av en i skolan, riktigt gott var det! Man blandade kyckling, tomat, ost, tacos-sås (salsa) och tacokrydda, sedan in i ugnen. Man åt det med tacoschips och turkisk yogurt, mums!

Moa (Anjas storasyster) kom hem också, mitt i våran matlaging, alldeles pissblöt eftersom hon åkt moppe i ösregn, haha hon vred ut både skorna och byxorna, brrr.. ;)

Anjas pappa kom hem mitt lite efter där också, och när vi var klara med maten, och bara väntade på Anjas mamma, satt vi lite vid datorn, Anja, Frida, Moa och jag, haha kul var det! ;) Kollade blandannat på en väääldigt ful fjortis som lät som en hamster, på youtube.. ;)

Anjas mamma kom hem runt 7, då satte vi oss och åt allihopa, och efter maten fixade vi med sängarna där uppe. Anjas fick typ litegranna damp på sin pappa för att vi inte fick ta fram luftmadrasserna eller något, men tillslut fick det bli så att Frida sov i en säng som redan stod där uppe, och jag&Anja på golvet bredvid, på madrasser som var väldigt mycket längre ner än vad Fridas säng var, menmen, så fick det bli. ;) Satte oss i vardagsrummet, Moa, Frida, Anja och jag, med godis och saft, och filmen Notting Hill, men fick snart flytta upp oss till Anjas föräldrars sovrum, och ligga i deras dubbelsäng och kolla klart filmen, för hennes föräldrar skulle se något på den tvn i vardagsrummet. ;) Kollade film ett tag, sedan ringde Oskar mitt i allt, haha kul Anja? ;)

Moa gick och la sig typ halv 11, men vi andra kollade klart filmen, sedan gjorde vi oss iordning, och la oss i min och Anjas "säng" med datorn och kollade på nån serie som Frida haft med sig, men orkade inte kolla klart så vi la oss i mörkret och pratade istället. Konstigt nog somnade vi väldigt tidigt; 12!? ;)

 

LÖRDAG;

Vaknade av att det knakade i Frida säng, och när jag öppnade ögonen satt hon upp och skrattade. ;) Hon skulle gå på toa. Då var klockan 9.

Anja vaknade snart också, och då satte vi på Heartbreak Kid på datorn, och åt chips, haha. ;)

Kollade klart filmen, sedan ner och äta frukost och fixa sängarna och städa.

Blev klara runt 12, och då kom Fridas mamma och vi åkte ifrån Anja. ;)

Dem körde hem mig, och jag gav Frida mitt USB, så jag kan få bilderna ifrån fredag - lördag. :)

 

Så idag blir det inga bilder, utan det kommer imorgon, när jag får tillbaka mitt USB, där Frida laddat in bilderna. :)

 

Nu är klockan 1, och runt halv 5 åker jag och familjen till min farmor, där det är kräftskiva med massa folk.

Trevligt, trevligt!

 

Imorgon tar Anja, Frida och jag halv 12 bussen in till Göteborg, till Lisebeeerg! :D
Kanske att nån annan också följer med, men har inte hittat vår fjärde medlem än. ;)

 

Jag skriver mer ikväll när jag kommer hem!

 

Tack för allt tjejor, kul hade vi! :) ♥

PUSS!

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0