Freja&Eddie, lördag - söndag ♥

Moshi moshi på er, haft en bra helg? :)

Det har jag!
Blev ändrade planer, kan man ju lugn säga. ;) I mitt senaste inlägg skrev jag ju att jag skulle till Uddevalla
och sådär, men när jag precis hade duschat klart den förmiddagen, ringde Roger (min bror), och sa att Freja
hade gått runt och frågat efter mig hela morgonen,
typ "När kommer Linda?", "Nu plingar det på dörren" , "Kommer
Linda snart?", haha, så han frågade om jag ville komma dit idag, och sova där tills imorgon, och självklart ville
jag det! :) Och eftersom jag redan packat litegran inför Uddevalla, kom vi iväg ganska snabbt, pappa körde mig
till borås, och sedan åkte han och mamma till Uddevalla själva. :)

Hos sötnosarna hade jag super kul!

Vi var på Maxi, lekplatsen, åt god mat, Freja badade, vi kollade på film,  åt godis, och hade hur mysigt som helst. :D
På kvällen bakade jag och Ramona kladdkaka, som vi åt lite senare framför tvn, samtidigt som vi kollade på den
nyaste wallander, Tjuven! :) Den var bra!

Idag, söndag, var jag och Ramona lite trötta, så tog det mest lugnt; Var vid lekplatsen ett tag, kollade på tv, åt
lunch, och sedan runt halv 3 kom pappa och hämtade mig.
När jag kom hem tog jag en dusch, och nu sitter jag här. :) Märkte att många har röstat på Veckans Outfit också,
så idag utses vinnaren! :D Får bli i nästa inlägg. :)

Nu får ni lite bilder ifrån dagarna hos Freja&Eddie. :)

Ha det bäst, puss&kram! :D ♥


Eddie kan äta morotspuré nu, en bra början iallfall. :)


på Maxi. :) Eddie sover & Freja äter banan. ;)


maten vi åt var supergod! Kyckling, pomfritt & Tzatziki! :D
- Men Freja nöjde sig med att doppa pomfritt i ketchup. ;)


Freja i badet. ;)


haha, gud vad vi skrattade! ;D

 
klicka på dessa små bilder, för att se dom större. :)


godis och film; nallepuh, efter badet. :)


mitt & Ramonas godis som Freja också ville smaka på. :)
- Typ ostbågar (fast ringar), och smak av sourcreem&chees, gott faktiskt!


Runt halv 8 somnade Freja, och när man gick in någon timma efter,
låg tjejen såhär.. ;) haha!


Kladdkakan som jag&Ramona bakade, och åt lite senare tillsammans med
grädde och hallon, sjukt gott! :D


NY DAG!
Ett tag efter frukosten gick vi ut till den stora lekplatsen, och Freja cyklade litegrann
på sin trehjuling också. :) Men man får ju typ dra hela cykeln, för hon fattar ju inte riktigt
än hur man trampar. :)

   


En kletig Freja får avsluta detta inlägg. :D

Älskar verkligen att vara hos er! :D ♥

/L.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0