godmorgon sötnosar! ♥

Hej på er, har ni sovit gott?

Har ni tänkt på en sak?
- skolan börjar imorgon!?
Sommarlovet har gått så himla fort! Imorgon vid denna tiden sitter man i skolan, huh..
Vill verkligen inte behöva gå upp halv 7, varje morgon! :(
Jaja, men nu är det som det är, inget att klaga över! ;)

Idag har jag som planer att städa i mitt rum, blä så tråkigt, men behövligt..
Man kan rita på mina hyllor.. Fattar ni vad jag menar? ;)

Snart ska jag äta frukost, sedan blir det väll att sätta igång.

Ha en bra dag, skriver mera ikväll,

puss!

/L.


Kommentarer
Postat av: adina

skolan börjar i övermorgon för mig! SHIT!

2009-08-18 @ 09:58:18
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0