Permanentat hår, blött/torrt.

Har nyss duschat, tänkte visa hur mitt permanentade hår blir när det är blött, och sedan torrt.
Blir ju skillnad mot vanligt hår som har självfall.
Vanligtvis har ju jag självfall, och när håret blir blött blir mitt hår helt spretigt och fult (enligt mig),
men nu när jag permanentat händer inte alls samma sak, utan istället blir det vågigt/krulligt, som ni
ser på bilden, och det gillar jag mycket bättre! Så i stressade sammanhang behöver man ju
inte blåsa håret, det är ju fint även som blött! Men man brukar väll oftast blåsa det, men ändå.. :)

Så att permanenta håret ger inte bara resultat när det är torrt, utan även blött. :)
älskar mitt hår som det är nu! :D

blött.
     

torrt.
     


tummen upp för permanentat hår
! :)

/L.

Kommentarer
Postat av: claudia

oh,ditt hår är ritkigt snyggt ;o

2009-09-04 @ 15:59:55
Postat av: Anonym

yeah! jag har också permanentat... det är grymt! Jag älskart!

2009-10-01 @ 22:33:49
Postat av: Maja

Wow hur snyggt som helst! Är jättesugen på att permanenta mitt hår faktiskt :)

2011-07-22 @ 22:45:15
URL: http://majahallgren.blogg.se/
Postat av: caroline

hej jag vet att det var länge sedan du la upp den här bilden men jag undrar vad förslags lockar du permanentade till stora eller små? för jag vill permanenta mitt hår och jag vill ha sådana lockar som du har på bilden så det skulle va as nice om du nu svarade på de tack i förhand :)

2012-02-06 @ 19:34:30
Postat av: Erica

Snyggt! Vart gjorde du det? Pris?

2012-02-11 @ 23:26:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0