Troligtvis Freja&Eddie, igen! :)

Tjena mors!


På sista tiden har jag skrivit väldgt mycket att jag är med Freja&Eddie och sådär, men så är det ju :)
Roligt!

Idag ska jag till borås med mamma en stund på dagen, hade tänkt köpa lite på Ginatricot, och efter det
åker man hem till bror, och sover här tills onsdag förmiddag, då mamma hämtar mig, och vi åker till frissan i
Sandared! :)
Ska permanenta mig igen, inte krulligt, utan mer vågigt, längtaaar! :)

Nu ska jag göra mig iordning, och tyvärr tror jag inte att det blir nån mer uppdatering, förens jag har kommit
hem ifrån frissan på onsdag, menmen, då får ni bild, och ett långt inlägg! :)

ha det bra, pusshej!

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0