13 minusgrader denna lördagsmorgon...






En söt tomte i mitt fönter fick avsluta bilderna. Men visst ser det kallt ut? Brrr, jag känner verkligen inte för att gå ut... Men det är ändå mysigt med snö!

Idag åker mamma, pappa och jag till min mormor i Göteborg, och byter julklappar med släktingar från Lidköping. ♥ Min kusin Alice och hennes 5 åriga dotter Emma, och min moster och morbror Ingrid och Kenth-Ove. Har saknat alla där uppe så otroligt mycket, ska bli kul att träffas!

Just nu är klockan 10, och jag ska snart äta frukost och fixa iordning mig. Vi åker någon gång runt 12.

När vi vart hos mormor ett tag så ska jag och pappa åka in till Frölundatorg och hitta julklappar till mamma. :)

Vad ska ni göra idag? 

Miljarder pussar!




Kommentarer
Postat av: Josefin Bladh Johansson

Hej! Fina bilder!



Idag ska jag bara vara hemma och slappelislappa! ska klä granen ikväll också.......

Hoppas du har det bra, och du, jag läser din bblogg varje dag, fyfan lovvvve it!<33



svara jättegärna<3

2009-12-19 @ 10:35:17
Postat av: LAJSEIY

skiter väl jag i ;) det handlar om en plats, inte hur man är..



nä jag ska på julgala, sen mysa med pojken ;D

2009-12-19 @ 11:22:48
URL: http://lajseiiy.blogg.se/
Postat av: Amanda Kling

Sv: va kul :)

matchen gick suuper bra, 1 förlorad, 2 oavgjorda & 1 vunnen :)

vi fick några poäng och klättrar i serien :DD <3

2009-12-19 @ 16:43:48
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0