Bäst kväll - i kyrkan

Min onsdagskväll tillbringades i kyrkan, med Frida. Haha, låter som att vi gifte oss eller något. ^^
Men Niklas Andersson sjöng i kyrkan, lucian korades och en gospel sjöng, riktigt snyggt faktiskt! Dom sjöng inte massa tråkiga gud-låtar, utan dom körade till Niklas, så himla grymt var det, fick rysningar på hela kroppen...

Andrea som var årets lucia, blev korad. Alla i luciatåget var så fina! :)

 

Så somsagt, en underbar kväll var det!

Här kommer lite bilder som togs innan jag och Frida gick till kyrkan... ^^

Jag och Frida testade Fridas läckra läppstift, RÖTT!


Klockren bild, HAHAHHA!


Kyrkan:


Massa massa massa folk !


Lucia och tärnor, så fint. :)


Niklas och kören, så sjukt bra var det verkligen!

När Niklas sjöng själv, så var det vissa i kören som stod och grät för att det var så fint. ^^

 

Frida, du gjorde min onsdag. :) ♥


Kommentarer
Postat av: frida hedberg

tack för dagen bästa vän,

jag älskar dig! <3

2009-12-10 @ 17:40:31
URL: http://fridahedbergg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0