Hemkunskapen sket sig

Hej hopp! ♥

Skola idag som vanligt, hade hemkunskap första lektionen. Men egentligen hade vi projekt, men jag och Anja skulle göra ett köttfärsprov, så gick iväg och gjorde det den lektionen. Köttfärsprovet gick ut på att laga en köttfärsrätt - vi valde panbiff. Det gick bra, gjorde panbiff med potatis och sky, + grönsaker.
När jag stod och diskade, kommer hemkunskapsläraren, som måste ha någonting emot mig, och så känner hon på vattnet och säger: Men härregud, det är ju iskallt!

Ops, det hade ju inte jag tänkt på, men innerst inne visste jag säkert att det skulle vara varmvatten. Hon fortsätter:

- Det var ju synd att detta hände, du som har skrivit så bra på alla andra prov, och så blir det såhär... Jaa, nu sjunker dina betyg, så du får satsa på att få bättre betyg i hemkunskap nästa år...

Alltså härrejävlar!?? För att jag diskar lite fel så får jag dåligt betyg i hemkunskap, när jag ansträngt mig så mycket under hela terminen...? FAN också...! :( Hon är ju fan inte klok.

 

Resten av dagen var seg...!

 

Nu sitter jag här hemma, och det luktar mat i hela huset, jag är verkligen extremt hungrig!

Sedan måste jag plugga matte & NO, har ju prov i det nästa vecka.

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: sarah<3

vilken idiot till lärare!!!!!! :s

2009-12-08 @ 16:42:23
Postat av: Anonym

tack sötis (L)

2009-12-08 @ 20:12:10
URL: http://aboutdilan.blogg.se/
Postat av: olivia. (:

det var ingrid eller hur? ;s ..

2009-12-08 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0