Hemkunskapen var stressig idag !

Hello! ♥

 

Det var svårt att gå upp imorse, när man inte vart på skolan på... 5 dagar blir det, menmen, jag kom upp iallafall, och iväg till skolan som vanligt runt 8.

 

spvl

bild

engelska

lunch

sv/so

hemkunskap.

 

På hemkunskapen gjorde vi kanelbullar, och jag var tvungen att jobba med Andreas.L ...

Inte det roligaste, eftersom han är låååååååångsam som bara den, och står bara och kollar när man säger åt honom att hjälpa till, gah.. Men vi blev klara med bullarna tillslut, alla andra också, men det var riktigt stressigt i slutet! Vi ställde in dom i ugnen runt 15:40, då vi egentligen slutade, och vi sprang fram och tillbaka och försökte hinna diska, tvätta bänken... usch va stressigt, men tillslut var bullarna klara och man fick äntligen gå hem!

 

Gick hem, åt, plugga...

Nu sitter jag och bloggar, men när jag skrivit klart ska jag gå tillbaka till soffan där en tallrik med pepparkaksdeg står och väntar på mig... :) Ja, hehe, vi bestämde iår, att inte baka egna pepparkakor, för vi äter inte dom ändå (haha), så köpte bara deg. ^^ Men såklart äter jag ju inte upp hela, men vi får väl gå och smaska på den degen tills julafton...


det var isande kallt imorse! fyyy...brr..


Kanelbullarna i hemkunskapen. :)


Kommentarer
Postat av: diilan

tack sötis :)

jappe hare :D

2009-12-02 @ 19:08:16
URL: http://aboutdilan.blogg.se/
Postat av: BLONDIE

Sv: mjo det är så himla jobbigt med plugg! :/<3

2009-12-02 @ 19:36:55
URL: http://lalaas.blogg.se/
Postat av: Yazmina

Sv: Tack! Jag sjunger lite då och då :D får hoppas att det kommer en skiva snart ;D

2009-12-02 @ 20:56:03
URL: http://yazmina.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0