"Julafton" med Frida ♥

Denna torsdagskvällen tillbringades med Frida! Myspys, vi kollade på tv och åt Ben&Jerry's, satt vid datorn, och hade julafton, våran egen julafton, med våran lilla söta gran, haha. :) Av Frida fick jag ett halsband och en snygg fotoram (bilder kommer). Jag gav henne ett halsband med tre hjärtan på, och så ska hon ju få en stooor grej av mig och Karro imorgon. ♥

Nu är klockan lite efter 10, och vi har precis bäddat till Frida. Nu sitter vi i min säng med våra laptopar och nördar. ^^
Tänkte lägga in lite bilder ifrån kvällen...

Provade kläder inför avslutningen imorgon, innan Frida kom.

Såhär ser jag ut imorgon. Orkade inte klackar, så fick bli mysiga converse...

Min och Fridas egen julafton 09 ;)








halsbandet jag fick!

Detta halsbandet fick Frida av mig. :)



Den fina fotoramen jag fick av Frida!

Frida är kär i tomten...
Oj, jag kanske inte fick säga det?


Nu ska vi snaaaart sova tror jag, men jag ska låta Frida blogga nu. :)

Ha en bra kväll allihopa, FÅR JULLOV IMORGON! ♥





Kommentarer
Postat av: paulina♥

sv: hihi hoppas man får ngt i julis :)

åh va fin klänning! vart kmr den ifrån ? :D

2009-12-18 @ 11:08:46
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0