Julaftonsmorgon

Hej på er, och GOD JUL! ♥

Idag är det torsdag, 24 december, julafton! :D

Varje julaftonsmorgon är så speciell, iallafall i min familj. När man vaknar så öppnar man lite julklappar, sedan äter vi en god julfrukost tillsammans bestående av risgrynsgröt och julskinka. :)


Julklapparna jag öppnade på morgonen var två tröjor, en bild-almenacka från sötnosarna i Lidköping.
Så varje månad är det en ny söt bild på barnen. :)
Fick också det som ligger på den gråa tröjan, man har dom mellan tårna när man målar nagellack. Vet inte vad de heter, men väldigt bra och jag hade önskat mig det! ♥ Tack mamma och pappa!

 

 

Mamma och pappa är i köket och lagar julmat... Ris á la malta, janssons frestélse... :)
Innan frukosten grillierade jag och pappa julskinkan, den blev supergod!

Från oss alla - till er alla
EN RIKTIGT GOD JUL! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

ser jättemysigt ut!

2009-12-24 @ 11:01:56
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0