Juldagen

Godmorgon allihopa, hoppas ni sovit gott! =)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, slappa antagligen, och kika på alla julklapparna!
Imorgon åker jag till Lidköping och stannar där ett par dagar, så jag ska packa idag också.

Systemkameran hänger med till Lidköping, så många fina kort väntar bloggen när jag kommer hem... :)

Men innan jag åker till Lidköping imorgon så ska jag och pappa åka till Uddevalla och äta julmat hos min faster. Sedan kör pappa mig till Lidköping. Jag tar tåget hem på måndagen. Så en kul helg väntar! =)



Idag har jag på mig min nya tröja som jag fick i julklapp igår, FREE HUGS!




tröjan är från Cubus, men pris vet jag inte och det vill jag nog inte veta heller... haha jag skoja bara. ^^


Kommentarer
Postat av: saara

snygg tröja :)

2009-12-25 @ 15:37:23
URL: http://saarasaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0