Kungsmässan med Frida

Hej hej! ♥

Idag blev det alltså en mysig runda på Kungsmässan med min sötnos Frida, var mycket trevligt! :)

Det var Frida, Fridas mamma, hennes moster och hennes mosters son som är lite mer än 4 år, så söt!

 

Det var riktigt mycket folk en dag som denna, men det var mysigt. Var väldig julstämning, med plastjulgranar lite överallt, och folk som sålde polkagrisar, kolor, och massa annat. :)

Dagens shopping blev såklart julklappar! Men köpte också en mysig tröja på Ginatricot, till mig själv. :)
Köpte julklappar till mamma och pappa. :)

Är nöjd med dagens köp, och nöjd med dagens sällskap också, riktigt kul! :)

Tack för dagen Frida, love you! ♥


Frida & Johan busar, haha. ^^


Åt en supergod baguette på ett café. Mums, det var kyckling&curry fyllning.


Sedan efterrätt såklart. ;)




Frida provade denna snygga! Rätt tuff ellerhur? ^^


Köpte denna snygga myströja! Väldigt nöjd måste jag säga, den går att ha till både jeans och taits...♥


Snyggt va!??! ;)


Denna bilden på mig är faktiskt rätt ball... ^^


Som sagt, tack för dagen Frida, var riktigt kul och mysigt!


Kommentarer
Postat av: frida hedberg

tack själv sötnos! :)

vi är bara sååååå jävla snyggast!

det måste alla hålla med om! :D <3

love you!

2009-12-06 @ 18:04:59
URL: http://fridahedbergg.bloggagratis.se
Postat av: tove

myströjan du köpte har jag i beige :D den är ju så goo. Älskar den och som du säger kan man ha den till precis allt.

Jag har leggins till den, shorts, jeans, gå i den utan någonting hemma och den är så älskad.

2009-12-06 @ 18:17:03
URL: http://tovelantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0