Mardröm

uuuusch, jag hade världens mardröm inatt! Längesen jag drömde hemska grejer faktiskt..
Konstigt nog hade jag, Frida och Karro pratat om just mardrömmar, samma dag i skolan!
På kvällen innan jag skulle gå och lägga mig kollade jag på en dokumentär om en man som tappat minnet, och kom inte ihåg sitt jobb, vänner/familjen och allt sådant, så hemskt!
Detta var min hemska mardröm:

"Min pappa blev slagen med en brandsläckare (han jobbar med brandsläckare, så kanske därför det var just det) i huvudet och började blöda och massa, och blev medvetslös. När han vaknade kom han inte ihåg vem jag och mamma var, inte heller vilka våra släktingar var. Allt var jättekonstigt och hemskt..."

Helt plötsligt vaknade jag, kollade på klockan, den var runt 5 på morgonen. Då kände jag att jag grät... Hade verkligen panik ifrån drömmen, men vaknade tillslut på riktigt och märkte att det bara vart en dröm... Sedan somnade jag igen.

 

Usch, mardrömmar är nog det värsta som finns, speciellt om man vaknar och gråter, och det verkligen känns som att det var på riktigt. Men tur var så är det inte det ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0