Morning!

Godmorgon alla söta!

Kul att så måste röstat i tomtetävlingen!
Jag märker verkligen att meningen "man får rösta på sig själv" har gett resultat, haha!

Men det är bra, fortsätt rösta på eran favorit. :)

 

Idag åker jag troligen till Freja&Eddie, och sover där tills onsdag. Men igår så skrev Ramona ett sms till mig, och hon har typ börjat må lite illa och så, men hoppas verkligen att det är borta idag! ♥

Innan jag åker dit (om alla är friska), så ska jag klä granen med familjen, och slå in lite julklappar, mys!
Bilder på våran fina gran kommer att laddas upp, och det var nog den finaste gran vi haft... någonsin! Jättefin!

Ni får ha en bra dag, nu ska jag äta frulle frukost! ;)

 

PUSS!


Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Ja, men då får vi hoppas att det löser sig. :)

Här händer inte så mycket just nu faktiskt. Hos dig då? :)

2009-12-20 @ 09:34:36
URL: http://writtenbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0