Nu är nästan alla julklappar inslagna!

Nästan hela eftermiddagen satt jag och mamma och slog in julklappar och skrev rim, så nu kan man säga att näst intill alla julklappar är klara! ♥
När jag satt med alla klappar framför mig, märkte jag att det var väldigt mycket grejer som var till Freja! Hon kommer bli jätteglad, det är jag övertygad om...

Riktig julstämning.





När vi var alldeles slut, och inte orkade slå in en enda julklapp till, så fixade pappa tacos, mums!

Känns helt underbart att det är lov nu! Brukar inte längta tills söndagar, men jag gör faktiskt det nu!

För på söndag åker jag till Freja och Eddie, och stannar där tills onsdag. ♥

Imorgon åker mamma, pappa och jag till min mormor i Göteborg, och det gör min moster och kusin också, som i vanliga fall bor i Lidköping. Vi ska byta julklappar och sådär. Ska bli kul att träffa dom, var längesen...! :(

 

Nu ska jag sätta mig vid tvn med en skål ostbågar, ha en bra fredagskväll!

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0