Nyårsafton!

Hej bloggen, idag är det nyårsafton! Tänk vad tiden går snabbt, imorgon är det 2010...!?

2009 har gått extremt snabbt tycker jag!

 

Iallafall, förlåt för kass uppdatering idag, har inte haft tid... Eller, jo det har jag väl iochförsig, men har inte orkat...

Men som ni säkert har lagt märke till så är det ny header! Men den är bara tillfällig, tills jag orkar fixa en seriös. :) Den svarta ramen längst ut på bloggen har också kommit till idag. :) Blev lite mysigare nu tycker jag!

 

Jag har nyss duschat, och nu ska jag äta kött och massa annan god mat med familjen, sedan göra mig iordning och dra till Frida. Min nyårsafton firas tillsammans med Frida, KP och Felicia, hemma hos Frida. Sedan sover jag hos henne!

 

Jag skriver mera sedan, innan jag åker. Då får ni outfit-bild också, nu ska jag hjälpa mamma och pappa i köket, hihi, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0