Snö idag - på morgonen!



Hejsan hoppsan!

Ännu en måndag är här då! På fredag börjar jullovet, längtar! ♥

 

Idag var det en vanligt skoldag, inget speciellt. ^^ Hade extrem huvudvärk den sista timmen, som dock var språkval och vi kollade på film så jag överlevde, men mitt huvud sprängde verkligen. :(

På matrasten var jag och Karro inne i musikrummet, det var kul. :)

 

Frida har fixat blogg.se också, och jag har nyss gästbloggat på hennes blogg, haha!

 

Nu ska jag börja plugga NO, har prov imorgon, buhu..

 

Tävling snart igen? Vad vill ni ha? ^^


Kommentarer
Postat av: Josefin Bladh Johansson

Frågestund eller 5 sanningar.

kram<33

2009-12-14 @ 17:10:07
Postat av: Josefin Bladh Johansson

Frågestund eller 5 sanningar.

kram<33

2009-12-14 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0