Svar på tal

 

Tja... Egentligen är ju inte det ditt problem, ellerhur?
Att jag inte var i skolan berodde inte bara på att jag inte "orkade". Jag var förkyld, ja. Men det var andra saker som gjorde att jag inte heller ville gå idag. Det är inget som jag skriver och delar med mig av i bloggen. Det jag inte skriver om vill jag inte att folk ska veta.
Jag shoppade inte. Shoppa låter som att köpa kläder, skor, blablabla, men jag var med mamma i Göteborg och kollade lite julklappar och åt.

Inget att ödsla en dum kommentar till, ellerhur? ^^


Kommentarer
Postat av: claudia

onödigt att kommentera sånt ,ba att skratta åt det :s

2009-12-02 @ 10:10:26
URL: http://onlyclaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0