Var ute i kylan och fotade

Efter middagen gick jag och pappa ut och fotade lite med systemkameran. Det var skönt att komma ut, och eftersom vi hade tjocka kläder så frös vi inte. =)

Tog jättefina bilder! Solen var påväg ner, och vissa träd hade fin frost på sig. Blev några foton på mig också. =)
När vi kom hem igen så gick vi ner och tände en brasa i pappas "grill" som han har byggt. :) Drack julmust, och för att den skulle bli extra kall så satte jag ner den i en grop i snön, haha. Riktigt mysigt var det, men kallt blev det efter ett tag, trots elden...






( hittade en stooor is som vi åkte på ^^)

haha, bilden blev inte riktigt som den skulle... =)



Mysiga bilder va? Det är så skönt att vara ute i kylan när man inte fryser! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-12-30 @ 19:33:25
Postat av: c.

fina bilder du.

2009-12-30 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0