17juli, tjena ny blogg!

hejsanhejsan på er ! :)

nu har jag då gjort en ny blogg!
innan hade jag en blogg som hette; lindaaaa.bloggagratis.se
men jag kände att det var inte kul, det kändes inte som att man bloggade på riktigt.. ;)
kunde ju för det första bara ladda upp högst 100 bilder..
men här på blogg.se kan man ju ladda upp hur mycket bilder som helst, och det
känns roligare! :)
ny, fräsch blogg då! :)
för er som läser detta nu, och brukade gå in på min gamla blogg, kan sluta med det. :)
jag tänker inte skriva något mera på den, men samtidigt klarar jag inte av att ta bort den.. ;)
menmen, det är denna bloggen jag kommer använda hedanefter! nu vet alla! :D

ska kanske berätta lite om mig själv? :)

ehm, jag är en 14årig tjej, som gillar att vara med kompisar, blogga, ta kort, sjunga... :)
nu äre ju sommarlov, och hittils har jag hunnit vara på Liseberg typ 5 gånger, badat i poolen
som vi har hemma, vart med kompisar, sovit hos min bror och hans underbara familj, och massa
annat kul! :)
vill ni veta mer om mig, så kan ni ju alltid besöka min bilddagbok, där jag heter; duvetlindaa

guuuud va skönt det känns med ny blogg! allt är mycket bättre här, än bloggagratis.se ..
visserligen kommer det massa reklam på bloggen, men skit samma! ;)

här får ni en bild på mig, ;)
puss!

linda!

/L.

Kommentarer
Postat av: claudia

söötnos <3

2009-09-04 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0