Freja&Eddie i helgen! :)

Tjena mors på er alla, och godmorgon! :)

Idag skulle man ju åkt till Göteborg med mamma och Anja, men; ändrade planer.
Det är dåligt väder i Göteborg, och ska vara det hela dagen, så känns inte speciellt kul att åka
till Liseberg då..

Så istället blir det att jag åker till Freja&Eddie idag, och sover där tills MÅNDAG! :D
sjukt roligt ska det bli! :)

Nån dag ska vi till Borås djurpark, och kanske bada där också, om vädret är bra, kuuul! :) ♥

Nu ska jag fortsätta packa min bag, sedan äta frukost. Åker väll till dom runt 2, för innan dess äter man pizza
med familjen. ;D

Liseberg får vi ta i slutet av nästa vecka Anja, förhoppningsvis! :(<3

Puss på er alla, hoppas ni får en lika rolig helg som jag kommer ha! :)


Lucky Twice - I 'm so lucky lucky.
låten passar verkligen till mitt humör just nu, iallfall låtens namn! :D
wohoooooo!

/L.


Kommentarer
Postat av: Anonym

okejokej =)

2009-07-31 @ 12:47:24
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0