Godmorgon Godmorgon!

Har alla sovit gott? :) ♥

Det har jag iallfall :)
När jag satte igång datorn, och gick in på bloggen, blev det lite som en chock att kolla hur många som hade kommenterat finalisterna i veckans blogg, 20st!?
Trodde verkligen inte att det skulle vara så många, men nu har jag ju sett att vissa av finalisterna har länkat till min blogg, för att få in röster, men det får man ju göra :)
Min besöksstatistik har ökat också, 45st just nu :)

Fortsätt rösta på veckansblogg, i inlägget under!

Nu ska jag äta frukost, sedan vet jag inte vad som händer.

Skriver mer ikväll, och då hoppas jag att jag fått in meeeer kommentarer! :)

puss,

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0