godmorgon! :)

tjingeling på er alla, har ni sovit gott?

det har jag, men hade lite svårt att sova igårkväll pågrundav att pappa snarkade..haha..
igår spelade vi en sista runda av med andra ord, typ halv 11, sedan gick jag och frida till toalett-huset,
och borstade tänderna och sånt, sen i stugan och byta om, och gå & lägga oss!
mamma och pappa släckte direkt, men jag och frida gjorde lite annat. eller, hon läste häntExtra, och
jag smsade, dock under kudden, eftersom det lös ut i hela rummet annars.. ;)
när alla hade släckt, och det bara var jag som låg under kudden och smsade (haha), så hörde jag att
folk började somna, så jag tog upp mobilen, och hade den lite mer normalt, men då hör jag mamma;
-linda, ta ner mobilen.. jag ser nog allt vad du håller på med..
jahapp, då var det kört.. ;) fick lägga undan mobilen och försöka sova jag också.
klockan var typ 23:45, men somnade typ inte förens 00:30 pågrundav pappa, haha! ;)

menmen, måste ha somnat tillslut,
för jag vaknade imorse av att mamma höll på och stöka runt i stugan, och prassla med påsar och sånt,
för hon skulle duscha.. pappa och frida sov.
då var klockan typ halv 8, brrr, och jag kunde inte somna om sen heller för pappa gick också upp efter ett
tag, och började prassla med grejer han också..

nu är klockan 09:15, och mamma och pappa sitter utanför stugan och dricker kaffe, jag ligger i min säng med datorn bredvid mig, och bloggar, och frida sömntutan sover! ;)
ska nog hoppa ner och lägga mig bredvid henne snart, och vecka henne, som vi kom överens om igår. ;)
sedan ska vi väll äta frukost, fixa oss (duscha, borsta tänderna, smink, m.m).
klockan 1 ska vi vara klara, för då kommer min farmor hit, och hennes sambo Lars, som ska kolla teatern
tillsammans med oss. deras typ, 25åriga son ska också med..
vi äter väll på nån restaurang tillsammans, och sedan 15:30 börjar teatern, på vallarna! kul ska det bli!

mer bilder och inlägg kommer ikväll! :)

nu ska jag ner och väcka frida, tihi.

puss så länge, hoppas ni får en bra dag!



har världens utsikt ifrån min säng, håller ni inte med mig? ;D

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0