godnattpussar! ♥

♥ vill börja med att säga tummen upp för alla er som anmält sig till veckans blogg!  :)
har ändrat lite, jag väljer ut 5stycken istället för 3, för jag trodde aldrig att det skulle bli så många. :)

så på fredag får ni hålla ögonen öppna, om det är just du som har gått vidare!:)
men jag skriver nog det till er också, om ni har gått vidare. -

tillbaka till mitt liv då! :)

just nu är jag superduper jättetrött!
ska nog sova snart, för måste upp ganska tidigt imorgon, eftersom anja kommer hit halv 11.

hoppas alla får en skön nattsömn, så hörs vi imorgon eller på fredag! :)

godnatt på er alla!

/L.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Skrev fel bloggaddress menade singleletters.blogg.se =)

2009-07-23 @ 01:41:39
URL: http://singleletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0