Hemgång från Falkenberg!

igårkväll åt vi grillat, mums!
och senare på kvällen gick vi ner till havet och kollade, superfint, men ganska mörkt vid det laget..
klockan var runt 11, och vi gick och gjorde oss iordning sen. mamma och pappa gick och la sig,
men jag och frida satt utanför stugan och spelade kort. :) myspys.
spelade finns i sjön, haha!
när klockan var efter 12, gick vi på toa, sedan kröp vi ner i våra sängar, och jag somnade typ med en gång.. :)

imorse blev man väckt typ 9, av mamma som gick runt och sa;
- nu får ni vakna, hallå...
varken frida eller jag var så pigga, men tillslut kom vi upp. mamma och pappa höll på att städa, fixa, bädda,
plocka iordning allt m.m.. för klockan 12 var man tvungen att lämna stugan.
vi gick på toa, sen åt vi frukost.
efter frukosten, gick vi och borsta tänderna, tog på oss kläder och sånt, och när vi kom tillbaka var dom nästan
klara med stugan, och jag&frida la oss i en av sängarna, som inte var så sköna eftersom täcke, lackan m.m var borta nu, och vi kollade på bilder vi tatt under helgen, och jag bloggade lite..
när allt var städat och klart i stugan, gick vi och satte oss i bilen, pappa checkade ut, och sedan lämnade vi SkreaCamping för denhär gången..
måste bara säga en sak; fattar ni hur mycket pengar man var tvungen att betala om man inte städat ordentligt?? 1200spänn!? haha, så vi hade städat kliniskt rent.. (y)
bilresan hem var seeeeg!
både jag och frida låg och halvsov, och pratade inte nånting med varandra.. haha supertrötta..
frida lyssnade på musik, och jag pratade lite med mamma och pappa, och ibland sov.. :)

vi körde förbi Olsfors och lämnade av frida, sen HEM! :)
gud va jag längtade efter mitt rum, min säng, våran fräscha dusch, mmmmmh! <3

nu är man då hemma.
känns skönt faktiskt, men kul som fan har det vart! :D
vi får ha det som tradition, att göra detta varje år på vallarna! :))

men för min del bär det av snart igen, till en camping i Uddevalla.
redan på torsdag igen åker pappa, anja och jag till en camping, och sover över tills fredag.
där finns en fin strand också, och vi ska bo i stuga, så det blir nog kul det med! :)
på onsdag, om det är bra väder, ska kaaaanske pappa och jag, bada med roger, ramona, freja och eddie,
i Alideberg! :)
men somsagt maybe..

måste bara skriva en sak till;
igår när vi var på campingen, hörde vi ambulanser.. fyfan, det var detta som hände:


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5534420.ab

jag börjar fan lipa bara jag läser överskrifen..
klicka och läs! fyfan fyfan fyfan, :'(

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0