Snygg frisyr till vardags! :)

Så här hade jag mitt hår idag, kommentera gärna vad ni tycker :) ♥

bakifrån.


höger sida.


vänster sida.


framifrån.
inte världens finaste bild, men man ser ju lite iaf.. ;)



Denna frisyren gjorde jag efter att jag duschat imorse, så håret var fuktigt, med bara lite Wellaflex mousse i.
Det höll väldigt bra, och var bekvämt, japp, jag gillar't! :)

Det ända man behöver är en hårknipps, haha vet inte vad det kallas men ni ser ju på bilden längst upp, och så samlar man allt hår, och snurrar några varv, och sedan sätter man fast klämman stadigt. :) woalla! :D

hårklämman kan du köpa på glitter eller kicks!
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0