Tröööött!

Hejsan på er, sötnosar :)

*gäääsp*, jag är super trött!
men det kanske ni förstår;
var tvungen att ställa klockan på halv 8 imorse, och gå upp på direkten, bara sådär!? ;)

Idag ska vi åka till smögen, och stanna där tills imorgon.
Pappas syster och hennes sambo kommer dit också, med deras båt som vi kanske ska åka i om det inte blir allt för dåligt väder.
Tina&Jerry som dom heter, ska bo i båten, medans vi har bokat ett rum på ett hotell, med havsutsiiiikt, ! :D

Så denna morgon blir ganska stressig, ska snart hoppa in i duschen och klockan är liksom bara runt 8..
Vi har planerat att åka 10, men känner jag oss, så blir det halv 11 - 11..
Menmen, vi får väll se :)

Nu kan inte jag skriva mera, men ni får ha det så bra, så skriver jag imorgon när jag kommer hem igen, okejokej? :)


får väll avslöja fulingen på bilden, mee!

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0