Broder tuck ^^

Hej gullnosar! ♥

Hur mår ni idag? :)

Jag mår bra! Men min arm har inte vart snäll mot mig idag, det gör jätteont i den nu... Vaccinet som spökar.

Så bara om jag lutar mig mot te.x mitt skåp på den armen så får jag sjukt ont, usch!

Såklart har ju många råkat gå emot mig idag också, så att jag fått ooont! ^^
Hoppas det går över snart... Nu har det blivit en "kula" där hon tog in sprutan också, hm...

Torsdag idag allihop, snart helg! :)

Hade engelskaprov idag, gick väl sådär. Det var inte jättesvårt men jag hade svårt att koncentrera mig, men vi får väl hoppas på det bästa.
NO:n idag var kul, satt mest och pratade med Stina, Sanna och Andreas. Haha, helt sjuka är dom, och Sanna är Broder tuck - ett klantarsel, hahahaha! ♥

Slutade lite efter 3, då stack jag hem, satte på musik och började blogga. Såg att fler kommenterat i inlägget under, om jag ska ha tävling eller inte, och ni verkar ju vilja ha en frågestund eller veckans blogg, så blir nog det. ^^


Dagens outfit.
(ursäkta dålig kvalitét, men jag hade svårt att hålla still mobilen när jag tog kort. ^^)


Idag blev det uppsatt hår!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du e!

2009-11-26 @ 16:00:46
Postat av: paulina♥

sv: naaw tack så mkt sötnos :*

2009-11-26 @ 16:04:27
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0