Det snöade lite idag!

Halloj tisdag!

Hur har ni haft det idag? :)

 

Själv hade jag NOprov första lektionen, men gick nog rätt bra tror jag, hoppas jag...

Annars var det en helt vanlig dag i skolan.

När vi slutade, och jag&Anja skulle gå ut, så snöade det! Men slutade lika snabbt igen, och nu när man tittar ut öser regnet ner, usch...

Jag sitter på mitt rum och lyssnar musik, och bloggar! :)

 

Det kurrar i min mage, och det luktar mat i hela huset... Mamma lagar världens godaste mat just nu, med kassler och potatisgratäng. :) Mums! Sedan blir det att plugga matte.


jag&bästa vän, ♥

Lite sjuk bild, haha men man ser lite snöflingor..? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0