Prana Spa

Halloj på er!

Klockan är snart 1, och jag har redan hunnit med en massa saker! :)

 

Runt halv 10 åkte jag och mamma till Målsryd - Prana Spa! :D
Hade nemligen fått det som födelsedagspresent i april, att jag skulle få åka dit.

När vi kom dit fick jag på mig en badrock och tofflor, sedan satte vi oss i ett rum med tända ljus och små vattendekorationer överallt, så mysigt! Och såklart lugn musik som spelades i bakrunden.
Först skulle jag få halvkroppsmassage + hårbottenmassage, så jag gick med en tjej in i ett annat rum.
Det var jätteskönt och jag blev helt degig efterråt!

Sedan fick jag lite te och fruktsallad.

Nu var det dags för badet! Gick in i ett rum där det fanns en stor bubbelpol/badkar, med massa bublor och ljus.
Vattnet var supervarmt och skönt, så man somnade nästan...
Låg där i ett tag, och pratade med mamma som satt bredvid på en stol.

Sedan gick jag och duscha, och vi åkte hem. :)

Nu sitter jag på min säng och bloggar.

Har nyss ätit lunch, och nu funderar jag på att krypa upp i soffan med en chipspåse, och se någon bra film!

 

Ikväll äter vi tacos, sedan blir det en mysig filmkväll med familjen, tillsammans med en aladin-ask, mums!









somsagt, man blev helt seg efter badet! Berodde på värmen, men skönt var det! :)


Kommentarer
Postat av: Klara

Åååh, gud vad härligt med spa!!!! :P

Fina bilder också.



Kan inte du ha tävling snart igen!??!?!? :D

vill vara med



PoK!

2009-11-21 @ 13:16:18
Postat av: j o s e f i n e

tack så mycket :) härligt med spa:)

2009-11-21 @ 13:59:37
URL: http://joseflne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0