Efterlängtade fredag!


Hej fredag, har verkligen längtat efter dig! ♥

Idag var det skola 8:45, precis som vanligt. Språkvalslektionen var ovanligt kul idag!
Frida och Linda är hur roliga som helst! :) Körde frågetävling, det gick ju sådär. ^^

Slöjden var också kul, pratade med Stina, Issa, Julia och Erica, om precis allt möjligt, samtidigt
som vi lyssnade musik, haha. :)

NO:n, sista lektionen, gick åt till att måla våra "högtalare" och samtidigt ha väldigt väldigt kul. ;)

Fick ju såklart färg överallt, skorna, kläder, ansikte... Jag och Stina är inte bra på att måla. ^^

Sedan gjorde ju alla andra så roliga saker, så det blev endel skratt den lektionen, alltid kul!

 

Slutade 14:15 idag, då åkte jag hem och tog mig något att äta.

Nu sitter jag är och bloggar, & lyssnar på musik som vanligt. :D

Ska hem till Stina runt halv 5. Hon ska hjälpa mig med min blogg blandannat. ^^

Sedan ska vi nog kolla på IDOL. :) Hoppas Reza åker ut ikväll!!


Tro det eller ej, men det var några solglimtar idag! :) HÄRLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0