Första advent

Halloj på er.

Idag är det ju första advent
! :) Nu känns julen ännu närmare!

Jag mår bättre idag, har bara lite feber, så istället för att bara sitta framför tvn och bli segare och segare, så ska jag julbaka! Tänkte göra lussekatter och mjukpepparkaka (nästan som sockerkaka, fast med pepparkaks-smak), mums! Måste baka lite tills på fredag också, då jag och några andra ifrån min klass ska stå och sälja hembakat för att få in pengar till klassresan... ^^

 

Så denna första advent blir mysig, det är roligt att baka!


bild; google.


Idag skiner solen förresten, längesen man såg den!

Vad ska mina läsare göra idag? :)


Senare under dagen kommer det säkerligen in bilder på vad jag bakat. ^^


Kommentarer
Postat av: mst

allt bra med dig?



förlåt för sent svar, men.. jag har helt enkelt inte orkat med bloggen, eller svara på kommentarerna:(

2009-11-29 @ 11:32:18
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0