HUND! ♥

Härreguud, jag vill verkligen ha en hund! ♥

Helt otroligt, jag har velat ha det länge, men just nu längtar jag hur mycket som helst,

till en liten vovve att gosa med! Idag har mina tankar mest varit på hundar...

Har tänkt på vilken sort jag hade velat ha, hur mycket man hade kunnat göra med den, lära den, gah...

 

Måste verkligen ha en hund, vill vill vill!


bild; google.se

Till er som har hund, kan inte ni kommentera detta inlägget, och skriva allt negativt/positivt som finns när man har en hund?

Nu ska jag se på Bonde söker fru, och äta kolor, som vi köpte på IKEA idag. :)

Det doftar kladdkaka i hela vardagsrummet, och det beror på att vi tänt ett av doftljusen som vi köpte idag, hihi!

 

Ha en fortsatt bra kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0