Jag har längtat efter min bästa vän,♥


Lördagen spenderades med min efterlängtade Anja, som jag saknat hur mycket som helst!
Längsedan vi umgicks över huvudtaget... ♥

 

När hon kom hit hade hon skolkatalogen med sig, som jag genast ville kolla i, haha. :)

Vi var på mitt rum lite, och pratade om allt möjligt, sedan efter någon timma åt jag.

Jag och Anja gick till Shell och köpte godis, sedan la vi oss i min säng och kollade på film, Wrong Turn 3.

Usch, den var väldigt äcklig, massa blod och äckliga ljud, så vi spolade flera gånger, och Anja slog i huvudet i min vägg, hahaha!

 

Mysig dag var det iallafall, och när hon åkte hem runt 7, så la jag in de sista bilderna ifrån Spanien, så nu har ni hela resan uppdaterad i inlägget under! :)

 

Tack för dagen Anja, Jag älskar dig, det vet du! ♥

PUSS


Kommentarer
Postat av: MUUUUUUPPIS

vi är bäst, eller...iallafall jag, haha :D

puss sötnos, älskar dig <3

2009-11-08 @ 13:39:35
URL: http://anjalovisaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0