Jag vill ha din mobil, Karro!

Hallu!

Idag är det tisdag, en dag närmare helgen, haha.

Idag var det verkligen en seg dag, gjorde typ ingenting! På projektet satt jag mest med Karros nya mobil, som det bara är touch på, alltså härregud jag vill ha den! ♥

Sedan på No:n hade vi vikarie, och Stina var inte där, så jag gjorde inget på högtalaren, och det gjorde typ ungen annan heller. Satt mest och pratade.

Sedan lunch.

Sv/so, satt med Elin och Linda vid datorerna eftersom vi var klara med våra artiklar. Så vi var lite datanördar hela lektionen, haha!

Och sedan sista lektionen, som var elevensval, gjorde jag inte speciellt mycket heller, pluggade tyska och engelska - glosor. Stack tjugo minuter tidigare, för att jag, Julia, Issa och Erica skulle städa korridorerna, som alla 8or ska göra, men när klockan var tjugo i så smsade Issa mig och skrev att dom redan städat, så då stack jag hem, dom också. ;)
hehe, så jag kom väl hem runt 3.

Nu sitter jag här vid datorn, lyssnar på musik och bloggar. :)
Ska äta snart, är superhungrig!

Sedan måste jag plugga, plugga, plugga... :(


Jag & Karro hade kul idag. ;) ♥


... och frida kladdade ner mina händer. ;)


BESÖK VECKANS BLOGG VINNARE, NU, MED EN GÅNG! :)
http://dessieochellen.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0