Måndag, idag flyttar Roger & Ramona ♥

Hello! ♥

Idag är det måndag, en ny vecka väntar... Den började ju inte speciellt bra iallafall, för min del.

Imorse när jag vaknade så hade jag världens huvudvärk, halsont, snuvig och helt yr i huvudet. Ingen feber dock. Tog en huvudvärkstablett, men det hjälpte inte, så det blev att stanna hemma idag.

Har inte sovit mycket inatt heller, somnade säkert efter 12, och vaknade runt 6. :(

Men andra som har det bättre idag är ju Roger&Ramona, som flyttar till sin nya lägenhet idag! :)

Åh, är så nyfiken på hur den ser ut! Jag får hälsa på snart! :) ♥

Min dag kommer nog tillbringas framför tvn. Har nyss sett filmen Vi hade iallafall tur med vädret, igen. Har sett den filmen förut, men den är ju så sjukt rolig! Åt macka och te också, lite mys.


Kommentarer
Postat av: hannah

sjukt fina bilden snäckan! :) <3

2009-12-02 @ 13:32:16
URL: http://hannaakaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0