Min hiss & diss

  • Nybäddade sängar! Det känns verkligen hur fräscht och härligt som helst, att gå och lägga sig i en nybäddad säng, med rent lakan, täcke, och nya örngott. Man somnar så härligt då, håller ni inte med? ^^
  • Julen! Ja, julen får verkligen en hiss av mig, för det är så mysigt! När adventljusstakar och andra mysiga belysningar kommer fram, och man börjar köpa julklappar och annat. Det blir en speciell stämning då, och jag längtar verkligen tills julgranen kommer fram, men det dröjer nog ett tag, men tiden går allt fortare än vad man tror! ^^
  • Engagerade läsare! Människor som läser ens blogg, och visar uppskattning för det man skriver och gör, är verkligen superkul! Att så många deltar i min frågestund te.x, gör mig jätteglad! Kommentarer överhuvudtaget gör mig glad. Ni skriver så snälla och söta saker, så ni ska verkligen ta åt er när jag skriver att ni är bäst! :) Så nu gör jag det: Ni är bäst! :)
  • Att vara sjuk! Det är så otroligt tråkigt och framförallt jobbigt! Man vill bara att allt blir som vanligt, då man inte te.x blir yr och nästan ramlar så fort man ställer sig upp... Nä fy, jag tycker alla onödvändiga förkylningar och annat kan försvinna helt och hållet..
  • När blogg.se segar på kvällarna, för det är verkligen jättejobbigt! Ni har säkert också vart med om det, att speciellt på kvällarna, så segar blogg.se väldigt mycket; det tar lång tid att logga in, och sedan att skriva inlägg och lägga upp bilder, och det blir man sur på! Men det är tur att den inte krånglar så på dagarna iallafall, men ibland funkar det ju även på kvällen också, men iblaand är det knas..
  • Att veta att man behöver städa i sitt rum, för det gör jag nu. Jag måste få bort allt äckligt dam som samlat sig på mitt skrivbord te.x, usch, att städa är det tråkigaste som finns, men dock något som måste göras...^^ Nu lät jag som en "hemmafru", haha, men såklart att man måste städa sitt rum, ibland... Ibland... Sällan... ^^ Äsch, ni fattar nog vad jag menar. ;)


Skriv gärna era åsikter på mina hiss&diss, tycker ni samma, eller precis tvärtom på någon punkt? ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0