Namnsdag idag! ♥

Tjollahopp! :D

Kan börja med att säga att jag har namnsdag idag! Hihi, det är Elisabet, och jag heter Elisabeth i andranamn.
Min mamma har också namnsdag, för hon heter det i förnamn. ;)

Idag är det torsdag, redan. Veckorna bara rusar iväg! men skönt att det är helg snart.

Hade NOprov idag, fick något hjärnproblem just då, så allt bara snurrade i hjärnan...

Aja, svarade på alla frågor, men inte så långa svar, fan... Hoppas jag får VG iallafall...

 

Andreas, som satt nån meter ifrån mig, satt och tåflörtade hela tiden, haha! Nä, men vi typ slog på varandras fötter. ;)

 

Hade kul idag med Karin&Elin, och idrotten var nog bäst. :) Det var faktiskt rätt kul, badminton och basket, man fick välja...

 

Men sv/so:n var också kul, hade vikarie, Alexander. :)

Han följde med till datasalen för att se så att jag bara gjorde skolarbete, alltså inget facebook eller blogg. ;)

Men jag skötte mig faktiskt! Haha, han satt bakom mig och Karin och kollade hela tiden, och sa roliga saker, haha! Sedan blev han min slav, hämta och lämna papper. Jag är bäst. ;) Men han var faktiskt rätt snäll!


Slutade någon gång efter 15:00, då åkte jag hem, det ösregnadeeeee! :(
Det gör det fortfarande!

Just nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik & bloggar, myspys, och regnet slåt mot fönsterrutan.

Pappa köpte bakelse innan han kom hem, och blommor, så vi ska överraska mamma sedan. ;)Namnsdagar är viktigt ju, haha!


Idag på engelska lektionen, efter glos-förhöret, så gick alla till datasalen och fick spela

engelska spel och göra engelska övningar. Jag hittade en sida där man skulle "designa"

sitt eget monster, och då gjorde jag det, sedan skrev jag ut den och gav till Andreas. ;) (bilden).

Han gjorde ett väldigt vackert monster till mig också, som nu sitter i mitt skåp och skräms. ;)


vacker bild va?

I regnet.

http://dessieochellen.blogg.se ,

veckans blogg-vinnare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0