Onsdag på IKEA.

Hejsan alla läsare, hur mår ni idag? ♥

Själv börjar jag väl få svin-influensan...

Nejdå, så illa är det nog inte, men mådde iallafall inte bra imorse så det blev att stanna hemma.

Illamående, ont i huvudet, ont i magen, trött&hängig...

Kanske har fått någon bacill ifrån GranCanaria, vad vet jag...

 

Så de första timmarna tillbringade jag framför tvn, kollade på en film som gick på tv1000Family, rätt bra var den!

Sedan frågade mamma om vi skulle åka till IKEA och kika lite, och det ville jag. :)

Åkte till Göteborg, och in på IKEA, där det var ovanligt mycket folk för att vara en vardag?

Aja, hittade doftljus, julgrans-kulor, slickepott (haha), och lite annat julkrafs m.m.
Åt mat där också, sedan in till frölunda torg en snabbis, sedan åka hem i mörkret.
Klockan bara 5, men ändå kolsvart! Så inte konstigt att jag sov hela vägen hem... ;)

Mådde faktiskt bättre nu, när man vart ute och rört på sig!

När vi kom hem satte jag mig med matten en stund, har ju prov imorgon, men jag känner att jag kan det,
så de är rätt lugn. :)

  
det var faktiskt rätt kyligt idag, men mysigt ändå på något sätt! ♥

 
mysigt med julstämning, det känns att det börjar närma sig...:)

älskar tillexempel när det är julbelysning på de stora byggnaderna vid knallerian,

och man går runt där för att leta julklappar! ♥

Längtar ni till julen? Det gör faktiskt jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0