Vaccin mot svininfluensan

Hej alla söta läsare! ♥

Idag tog jag vaccinet mot svininfluensan, gjorde inte alls så ont som jag hade trott.

Det gick på 2 sekunder, sedan var det klart! Fick en dumle efterråt. ^^

 

Jag hade lite småont i armen resten av dagen, kändes som att den stelnat eller något, haha. ^^

Har ni tagit vaccinet? Eller ska ni ta det? Eller kanske inte alls?

 

Hade hemkunskapsprov idag, gick faktiskt bra tror jag, kändes så. Svarade på alla frågor. :)

 

Slutade 15:40, då åkte jag hem. Men precis när jag kom innanför dörren kom jag på att jag glömt ta med engelskagrejerna hem, som jag har prov på imorgon, så det blev att åka tillbaka till skolan och hämta. ^^

 

Hem, äta, plugga.

Nu sitter jag i min säng och lyssnar på en låt som mamma precis visade mig, en gammal goding, som man säger. ^^ Den gjordes ungefär i slutet på 70-80-talet, men jag älskar den verkligen! Den heter I don't wanna dance no more, med Eddie Grant. :) Helt beroende! haha.

 

Här kommer lite bilder från dagen, som vissa är tagna av min lilla papparazi till bästa vän har tagit, haha


dagens outfit.


Innan jag skulle få sprutan! ^^
(jag blinkade precis då, så ögona blev helt cp, därför blev det svart, haha)


DONE!


Denna lilla fisen ska föreställa min bästa vän.
Hon föreställer det väldigt bra, för hon är världens bästa vän! ♥

Jag älskar dig Anja. Du är den bästa!


Kommentarer
Postat av: TERREH

Sv: Jag hade tänkt fixa ett sånt inlägg lite senare, men nu orkar jag inte tävla, hehe. Så lycka till! x)



Jag gick in på någon sida, vilken det nu var har jag ingen aning om. Sök på Google så hittar du säkert något ;)



Kramar Therése

2009-11-25 @ 19:48:50
URL: http://terreh.blogg.se/
Postat av: lina.

sv: hehe mjo, bara den inte blir värre :)

åh tur dt, fast inte så bra med armen, men jo, dt brukar gå över efter ett tag, har också tagit den fast det var för några veckor sen ;p

kram!

2009-11-25 @ 20:37:19
URL: http://dduvetselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0