"Ååh, huggorm också..!"

Hejsan hoppsan alla söta, vet ni vad? :)

Idag är det bara 16 dagar kvar, sedan drar jag till GranCanariaaaaa! :D wiho, längtar!

 

Idag var det en helt vanlig dag i skolan, inget speciellt hände.. Förutom att biloteks-Olle fick ryck på mig och Anja på morgonen, men var som vanligt resten av dagen sedan, hahahah! ;)

 

Och när jag och Anja satt och väntade på att bildlektionen ska börja, kommer han där ifrån särskolan som sitter i rullstol, och han håller på med sina nycklar och får typ inte upp dom eller något, och istället för att säga liksom; "faan också", så säger han såhär; "Men ååååh, HUGGORM OCKSÅ!!!!", HAHHAAHHA! ;D

Och jag&Anja hade kul, körde axeldansen, haha, bara vi två som kan babe. ;) ♥

På hemkunskapen skulle vi bara gå igenom alla frågor som vi ska ha på provet om en vecka, men jag och Sean satt och skrev i hans bok, typ som msn, hahha, skrev varannan gång. ;) Pratade om att han skulle flytta, och han tyckte inte att jag verkade vara ledsen eller så över det, för att jag skrev med smajlisar, men klart att det är tråkigt att han flyttar till England när man precis lärt känna han! :( Du är dum Sean! :(   :)

Iallafall, så den lektionen var rätt kul, och jag putte till honom varje gång han skulle dricka te, haha! ;D

Efter skolan, slutade 15:40, så stack jag upp till byn och köpte mascara! :
Sedan hem, och känna lukten av maaaat, mums jag är superhungrig!
Mamma gör typ kött&bianässås (stavning?) aja, göttans! :D

Måste plugga lite idag också, men annars en lugn eftermiddag! Kollar nog film ikväll, gör typ det jämt nu.. ;)

Men här får ni bild på mascaran jag köpte, och som jag tycker är super! :)



Nu ska jag fortsätta lyssna Regina Spektor, och kolla facebook. :)

 

PUSSSSSSS, på alla som förtjänar det.. ;) haha!

 

/duvetlindaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0