Ensam kväll väntar! ;)

Tjohooooo alla läsare!

Kom hem från skolan för ett tag sedan, var en helt okej dag idag.

Projekt, hade matteprov, gick nog bra tror jag.. kändes så:)
No, fortsatte med sex&samlevnads-tema, pratade om könssjukdomar och abortlagar.

Lunch, nån äcklig fisk, usch!

Sv/so, men alla tjejer i hela högstadiet, skulle gå till idrottssalen för att en gubbe skulle prata om internet och allt vad det innebär. Att det finns mycket skickliga pedofiler som lurass genom att säga att dom är i samma ålder som vi, och vad som kan hända. Att man också ska tänka på vilka bilder man lägger ut på olika chattsidor, och att om man har GPS på sin mobil och tar ett kort som man lägger ut på nätet, kan folk spåra en, genom att kolla på IDnumret som kommer upp om man har GPS blandannat, och kan alltså spåra via google, och veta exakt vart bilden togs.. Och han sa också att sidorna vackrast/sötast/snyggast.se egentligen är porrsidor...
Aja, jag är ändå inte medlem där..! ;)
Så alla killar var ensamma på sv/so:n idag;)

Elevens val, alltså sv/so, men Anja. Vid denna tiden var det killarnas tur att gå på dendär internet-grejen, så inga killar på elevensval idag! ;D
Jag skrev hemkunskap medans Anja var helt tyst och tråkig, men inte konstigt när hon läser Linas kvällsbok, hon är ju så inne i sånna snuskböcker, hahah! ;)

 

Sedan leka med Frida i träslöjden i typ 10 minuter, hahah vi dansade vacker vals! ;)

 

Sedan åka med mamma till Nedegården, där det vart en ridskola innan som jag gått på, men där dom nu gjort om och har affär och fik. :) Vi fikade, muums, var supergott! Sedan in till den lilla mysiga affären och köpa nya knappar till min kofta, eftersom jag tappat en knapp därifrån, tror det hände på kärleksmiddagen, så därför vill jag byta alla, istället för att gå utan en knapp, haha! ;)

Men efter det åkte vi iallafall hem, och nu sitter jag här och bloggar, och lyssnar på Regina Spektor!♥

Kärlek till den musiken! :D

 

Ska äta med familjen snart, sedan lite hemkunskap. Klockan halv 7 åker mamma och pappa iväg till skolan, där dom också ska gå på dendär internet-saken, så blir att vara ensam hemma från halv 7 till 9, göttans! ;)

 

Tog tyvärr inte kort på dagens outfit idag, men här får ni lite egobilder som jag tog förut när jag hade tråkigt, hahahha, dom är sååå snygga, så klaga inte. ;)





HAHA, jag kan schela (y)


Fina bilder va? haha, men jag är verkligen inte seriös! :P

Men lite får man ju bjuda på sig själv, eller vad tycker ni? ;)

/duvetlindaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0