Grymt kul kväll! :)

Hej på er allesamman, hur mår ni då? :)

Själv är jag trött, ävenifall jag vaknade runt 10 idag, men gick och la mig lite efter 12...

 

Kärleksmiddagen var iallafall hur kul som helst, och det var faktiskt över förväntat! :)

Såhär såg min torsdagskväll ut! :

 

Började göra mig iordning så fort jag kom hem ifrån skolan, duscha, sminka mig, fixa det sista med kläderna, och allt sådant, sedan runt 5 skulle Anja egentligen kommit till mig, så att vi hade åkt ner till Kärleksmiddagen tillsammans som började 6. Men Camilla som skulle göra hennes hår, var väl seg eller nånting, haha, så hon var typ inte klar förens runt 6, och då hade jag ju såklart sedan åkt ner själv, eftersom det började då. ;)

 

Korridorerna in till alla skåp var stängda, så alla fick stå i de första stora "rummet" eller vad man säger, när man precis kommer in i högstadiet.

Men man kunde vara inne i omklädningsrummerna, eftersom folk hade sina grejer där, och fixade sig. Matsalen såg inte alls ut som den brukade! 3 långbord var uppraddade, med levande ljus och fint dukat! :)

 

Alla gick runt och pratade, och alla hade suuperfina kläder verkligen!!! ♥
Anja kom runt 6, så då blev det att vi gick runt tillsammans. ;)

Fanns bål också, men den var äcklig. ;)

Sedan började dom släppa in folk i matsalen, men bara 10åt gången.
När det äntligen var vi, fick man försöka leta sig fram till sin plats, genom att kolla på bordet där det fanns en namnskylt. ;) Jag hamnade i det mittersta bordet, med Casper framför mig, och snett framför mig (alltså Caspers "bordsdam"), Erica. :) Bredvid mig satt Johan Madsen, och som jag också skulle behöva dansa vals med. ;)

Okej, jag erkänner att nervositeten släppte lite då, han är typ en av dom någelunda normala killarna på hela skolan, så det var helt okej.. ;)
Vände jag mig snett bakåt, så satt Anja där med sin lille kompis, Oscar Krantz som hon också skulle dansa med, hahahaha! ;D

Casper, Erica, Jag och Johan var väldigt osociala, och satt bara där...
Men snart kom maten, och det var kycklingspett med pasta, helt okej!
Fick med ett stort bröd också, men det var så hårt så jag ville inte ha det. ;)

När man hade ätit upp fick man resa sig, så att lärarna, som var "servitörer", skulle plocka undan och sånt, och då gick jag till Anja, så gick vi runt och tog lite kort. ;)

Sedan till efterrätten, nån hallon-grej, med lite sockerkaks botten under, och överst nån gelé-grej?
Var inte speciellt gott, haha förlåt, men det blev för mycket hallongrej tillslut...

Raggningsreplikerna som vi kommit på i början av veckans, rangordnades i en topp 10-lista också, haha min och Sannas vann! ;D

Sedan ut ur matsalen igen för att lärarna skulle ta ut långborden, så att det fanns plats till dans. ;)

Var med Anja, och vi gick omkring lite och pratade med alla, tog kort, omklädningsrummet och fixade oss, men tllslut var det klart i matsalen, och musik hade satts på.
Johan ledade upp mig, och sedan började alla dansa vals med sin "parter". HAHAHA, gick ju sådär, alla dansade typ in i varandra, och jag&Johan, slog till Timmie&Julia hela tiden, med armarna som man har framåt när man dansar vals, och vissa råkade man trampa på fötterna och massa, hahahahah men det var kul. ;)

Men sedan blev det lite mer "våran musik", och alla sjöng med till massa låtar, alla dansade loss på borden också, haha! Men kul var det, som fan! :)
Gick ut ibland också.

Men annars var vi mest på dansgolvet och skrek ochs sjöng och dansade, hahha!
Sedan kvastdansen då, när man ska dansa tryckare och så springer en kille & en tjej runt med en "kvast" (sopborste), och ska typ ge det till nån annan och då byter man, så att den som höll i kvasten dansar med den som nån dansade med innan, men som nu har kvasten, och måste springa och hitta nån annan att byta med, och om man håller i kvasten när musik slutar, så åker man ut. Haha dt var inte en superbra förklaring med iallfall... ;) Mia körde ut mig genom att ge kvasten till mig precis innan musiken stannade, haha! ;)

Sedan var det vanlig lugn musik, och folk som ville fick dansa tryckare.
Jag satt på ett bord med Anja, och plötsligt kommer Olle och frågar om vi ska dansa. ;)

Jag sa ja, och så går vi ut på dansgolvet och dansar tryckare, myspys;) haha!

 

Sedan dansa loss igen, tills typ lite efter 10, då jag ringer mamma och hon kommer och hämtar mig.

För allt var slut halv 11.

 

Åkte hem, duschade, satte mig vid datorn och laddade över alla bilder, sedan somnade jag runt 00:00 nån gång. :P

 

 

Idag, var vi lediga från skolan! :) GÖTT!

 

Vaknade 10, data, frukost, och nu bloggar jag:)

Detta inlägg blev väldigt långt känner jag, men det var så grymt kul igår, så det var der värt;)

 

Här får ni bilder ifrån kvällen:

   

   

   

   

   

   

    

Blev väldigt mycket bilder detdär, men finafinafina asså! ;)

Sjukt kul hade jag igår, tack alla! ♥

 

PUSS&KRAM, skumbanan!

 

/duvetlindaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0