Hemma, förkyld. :(


Idag gick jag till skolan, men efter första lektionen orkade jag inte så jag åkte hem.
Börjar nog bli förkyld, är helt yr i huvudet, ont i halsen, snuvig, bläää!

Men vi skulle ändå bara haft tre lektioner idag, sedan origentering, som jag ändå inte kunnat vara med på eftersom jag är förkyld, så jag missade inte så mycket..

Åkte hem, började smsa med Claudia, som också var hemma för att hon inte mådde bra, så båda två bytte till mjukiskläder och sedan blir det väl att prata lite på facebook. :)

 

Jag är just nu inne på facebook, och kollar på film, men ska nog försöka sova lite snart...

 

Hoppas ni alla andra mår bra iallfall! ♥

btw, idag skulle jag egentligen åkt till borås efter skolan, och göra en av mina födelsedagspresenter;

massage och bubbelbad på ett spa, men man ska inte bli masserad och sånt när man är förkyld, så det sket sig.. :(

& efterråt skulle jag, mamma och pappa ätit på en grekisk restaurang, men det ska vi fortfarande!
Så senare ikväll blir det restaurang, mums!

Får väl ta massagen nån annan gång! :)

/duvetlindaa.


Kommentarer
Postat av: claudia

hahahah du är taaskig på facebook (;

jag är bäst & du bästast ;o hahah <3

2009-10-02 @ 12:32:22
Postat av: claudia

hahahah du är taaskig på facebook (;

jag är bäst & du bästast ;o hahah <3

2009-10-02 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0