I'm "linda-pinda" ! ;D

Hej sötnosar, hoppas ni haft en bra helg!

Det har jag! Allt kul började ju redan i fredags efter skolan, då jag åkte med Anja hem.

Käkade pizza, och fixade Foki-frisyr! ;)

Åkte hem runt 5, då packade jag en bag, men duschade inte bort frisyren, utan hade kvar den när jag åkte till Borås.

Det första Ramona sa när jag kom dit: Åh, va fin du är i håret! :)

 

 

Sedan började den underbart roliga helgen!

Det vi gjorde denna fredag-söndag var att baka rulltårta och chokladmuffins, gå till Maxi, loppis, äta god mat, kolla på film och hade kul! :D
På söndagen, runt 3 kom mamma och pappa, och vi, + Ramona, Roger, Freja & Eddie åkte till en restaurang i Borås, och åt god mat och efterrätt, jättemysigt var det! ♥

 

Sedan lämna dom hemma hos sig, och sedan åka hem till oss.

Kom hem runt 6, satte på datorn och laddade över alla bilder från helgen, och började blogga! :)

Runt 8 ska jag se film med familjen, och imorgon börjar höstlovet, gud vad skönt att kunna sova ut på morgonen!

Men jag måste plugga plugga plugga detta lovet tyvärr, men bara för att jag ska till Spaninen, och vara borta den veckan det är massa prov i skolan och andra genomgångar, så måste hinna ikapp..

Menmen, jag ska till Spanien, och slippa en vecka i skolan, wiho! :D

 

Här får ni bilder ifrån helgen, och förresten, jag har fått en smeknamn av Freja: LINDAPINDA! ;D


Massa bilder ifrån fredagen i skolan.
Bilderna som visar mig, Stina och Sanna i en snygg mössa, är nån tygbit som vi hittade på syslöjden, haha!
Och bilderna med pizzan, är hemma hos Anja när vi åt. :)
De andra bilderna är sen lunchen och nån lektion. ;)



Olika bilder från helgen, från olika tillfällen, Maxi, hemma, vagnen... :)

Men alla bilder är på sötnosarna iallafall! :) ♥


Ja, ni ser ju på bilden! Men båda bakverken blev verkligen supergott!


Bilder från restaurangen. På de två sista bilderna är far&dotter, och bilden i mitten är min pappa
(Frejas&Eddies farfar), och Eddie. :) Den första bilden är så fin, på Eddie&Ramona! :D ♥






haha, bilderna i slutet är på Freja som ni ser, och ramar ifrån min mobil. :)

Tack för helgen, hade superkul! :D

 

Hoppas vi ses snart igen, efter att jag kommit hem från Spain! ;)

 

PUSSSSSSSSSSSSSSSS&KRAM!


Kommentarer
Postat av: Stina

oj, jag ser lite kul ut :)

haha!

2009-10-26 @ 09:23:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0