"Internationella barndagen"


Hej hopp!
Japp, idag är det faktiskt internationella barndagen, om det nu har nån betydelse, men det är det iallfall! ;)

 

Skolan idag var rätt seg, men kul!

 

Samling och allt sånt, sv/so (skulle skriva kärleksbrev, haha), lunch, idrott (ingen hade typ med sig, för alla trodde att schemaavbytandet började idag, alla fotbollsfreak spelade fotboll, medans dom andra bara satt där, haha, failad idrottslektion!;D), matte, spvl.
Kollade klart en film på språkvalet, var supertrött efterråt!

Slutade halv 4, då stack jag hem och åt, nu sitter jag här.

Kanske ska iväg med mamma till JILLS, i byn, och kolla om jag hittar halsband till kärleksmiddagen. :)

 

Här får ni lite cpbilder som togs under dagen;


När jag kom imorse, satt Anja och Karin inne på toaletten och spelade kort,

haha dom ville inte att Simon skulle vara med.. ;)


Jag, Stina och Albin hade riktigt kul på sv/so:n. Hahah min bok är så snygg att ha

framför ansiktet, som ni ser på bilden? ;) Stina på bilden, och alla skrattade åt oss.. ;)


Haha, Albin, ;)

Ha det bäst, imorgon börjar SAMS.

Sexualkunskapen, och schemaavbryt, för att folk ska komma och prata om sex. ;) haha!

 

/duvetlindaa.

 


Kommentarer
Postat av: Stina

det är ett par vackra bilder du har där linda! :D

2009-10-05 @ 21:37:12
URL: http://stinaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0