Mysig helg!

Hejhej, denna helg, fredag - söndag, var jag ju hos mina sötnosar Freja & Eddie, kul som alltid! :)

 

När jag kom dit på fredagen var vi inne resten av kvällen, kollade på tv/film, och lekte med Frejas alla dockor, haha:) Ramona började rensa med kläder och så oxå, eftersom dom ska flytta snart så rensar hon samtidigt när hon packar ner allt, så vi höll på att prova, för det hon inte skulle ha kvar, fick jag prova, och om jag tyckte det var fint, så fick jag det, hihi. :)

 

På kvällen blev det IDOL, åt godis också:)

 

På lördagen kom Frejas farmor Angela (inte min mamma, eftersom min bror och jag inte har samma mamma, men pappa), och hennes dotter Isabell. Pratade ett tag och sådär, sedan gick jag och Ramona, och Freja, ut i köket och bakade en hallonpaj som vi åt sedan, gott var det! Efter ett par timmar åkte dom hem, och då kollade vi lite på tv, men efter ett tag gick jag, Ramona och barnen i vagnen, ner till Maxi och köpte grönsaker och sådant till hamburgarna som vi skulle äta. Samtidigt var Roger kvar hemma och stekte hamburgare! :)

Kom hem, Roger och Ramona fixade maten medans jag lekte med Freja och Eddie, sedan åt vi, kollade film, Frejas Disney Dax kvart över 6, och sedan somnade Freja runt 8, men Eddie verkade inte trött, så han var i Ramonas knä ett tag, men snart somnade han också, och då satte jag och Ramona på en film på hennes lilla laptop, Yes-man, och åt ostbågar&dumle. :) Filmen var rätt kul, vi skrattade mycket. ;)

Gick och la oss runt 11.

På söndagen, efter frukost, gick jag ut med båda barnen, och Ramona var kvar inne och packade ner saker i kartonger, tills flytten. :) Eddie sov i vagnen hela tiden, men Freja och jag hade fullt upp med att gunga, leka restaurang, åka rutchkana och annat på lekplatsen, haha! :)

 

Var ute i två timmar, sedan in och äta korv med bröd. Packa ihop mina grejer, och sedan kom pappa runt 2...

Alltid lika tråkigt att åka därifrån!

 

Men nästa helg ska jag dit igen troligen, för eftersom jag åker till Spanien nästa fredag, så vill vi hinna träffas lite mer innan dess, haha. :)

Här får ni bilder ifrån helgen :)


haha, kul man kan ha. ;) ♥


Freja hade jättesöta kläder på lördagen, när hennes farmor kom på besök. ;)


Gladis Eddie. :) ♥


hihi, ♥


Gud vad jag älskar dessa sötnosar! ♥


Hallonpajen som jag&Ramona bakade. :)
Men på bilden är den inte klar, ska in i ugnen ju. Men jättegod blev den! :)


När Freja blir sur brukar hon se ut såhär, hahaa, så gulligt!! ;D


HAHAH, åt ju hamburgare på kvällen, och när vi precis hade satt oss ner, började Freja peta på alla
bröden, och på bilden ser ni hur mitt bröd blev, haha hon gjorde så på alla! ;)


Såhär såg min och Ramonas lördagskväll ut, när vi kollade på filmen Yes-man, haha. :)


På söndagen var ju jag, Freja och Eddie ute på lekplatsen i två timmar.

Freja ville leka restaurang, så det gjorde vi. ;) Hade löv som tallrikar, och så lagade Freja "mat", (sand), och sedan serverade hon "maten" till mig och dockan, haha. :)

Var jättekul i helgen, ni är bäst! :D

/pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0